close

L1380702  

看著事奉認真的毛爸

看著帶著孩子水水的Z媽咪

可愛、聰穎的Jolly

和長好大的Ethan

還有一張落實家庭祭壇的課表

這是我要的幸福

老爹我的好慶估在哪裡阿?

我在等他

「我愛你,不是因為你是誰,而是在你身邊的我,是誰;

我愛你,並不因為你讓你,是你,而是你使我,

是我;我愛你,因為你帶領出了另一個,我還不知道的我。」﹣詩人,羅伊。


“I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you.

 I love you not only for what you have made of yourself, but for what you are making of me.

 I love you for the part of me that you bring out.”-Roy Croft.


arrow
arrow
    全站熱搜

    Summer1225 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()