close

319876_3845251930545_2004605730_n  

當Abnormal催狂魔娘娘來襲

我的快樂和自己還有角色被她帶走了

我憤怒 我委屈

我氣不過 通通往內吞

於是我想找我的喵說說話

 

謝謝妳在聽完我的想法

分享給我哪些地方我可以調整

之後我的處遇要怎樣會比較好

我的生命沒有喵怎麼辦阿

我真的覺得喵該跟催狂魔娘娘拿職務津貼

 

我討厭一直這樣忍讓被一個人拿走我的快樂

不過我想今天老爹透過荒漠甘泉對我說話

小子哪,你當耐性等候,不要匆匆向前衝去!停留在你原來的地位上

直到雲彩清清楚楚地向上收去。

因為這是你的主所喜悅的!

祂是不會使你「太遲」的!

過了第二階段

我想不管結果如何

我想這條路會變得不一樣

老爹給我智會走下去

 

謝謝我生命中的Sunshine

 


【中英歌詞 - Michael Bolton 版本】


Sometimes in our lives, 
we all have pain, 
we all have sorrow. 

But, if we are wise, 

we know that there’s
always tomorrow. 

Lean on me, 
when you’re not strong
and I’ll be your friend,
I’ll help you carry on.
For, it won’t be long
till I’m gonna need
somebody to lean on. 

Please swallow your pride, 
if I have things 
you need to borrow. 
For, no one can fill 
those of your needs
that you won’t let show. 

You just call on me brother
when you need a hand. 
We all need somebody to lean on. 
I just might have a problem
that you’ll understand. 
We all need somebody to lean on. 

Lean on me, 
when you’re not strong 
and I’ll be your friend,
I’ll help you carry on. 
For, it won’t be long
till I’m gonna need
somebody to lean on. 

You just call on me brother
when you need a hand. 
We all need somebody to lean on. 
I just might have a problem
that you’ll understand. 
We all need somebody to lean on.

If, if there is a load, 
you have to bear, 
that you can't carry on.
I'm right up the road, 
I'll share your load,
if you just call me... 
Call me, call me….
If you need a friend...
Call me, call me….
If you need a...
Call me...

Lean on me,
when you’re not strong 
and I’ll be your friend,
I’ll help you carry on. 
For, it won’t be long
till I’m gonna need
somebody to lean on. 



生命中的某些時候,
任誰都有痛苦
任誰都有悲傷

但是,如果我們有智慧
我們應知道
明天總是會來

依靠我吧!
當你不夠堅強時
我會是你的朋友
我會幫你堅持下去
因為,這不用花很長的時間
總有一天,我也會需要
有人以為依靠

請嚥下你的驕傲
如果我有任何東西
是你需要借用的
因為,沒有人可以給予
那些你所需要
卻不願開口說出的東西

你儘管來找我吧, 兄弟!
當你需要幫忙時
我們都有需要依靠他人的時候
我或許也會碰到一些問題
而只有你明白
我們都有需要依靠他人的時候

依靠我吧!
當你不夠堅強時
我會是你的朋友
我會幫你堅持下去
因為,這不用花很長的時間
總有一天,我也需要
有人以為依靠

你儘管來找我吧, 兄弟!
當你需要幫忙時
我們都有需要依靠他人的時候
我或許也會碰到一些問題
而只有你明白
我們都有需要依靠他人的時候

如果, 如果有任何的重擔
你必須承受
但卻無法堅持下去
我會馬上趕到
分擔你的負荷
如果你召喚我…
召喚我, 召喚我…
如果你需要一個朋友
召喚我, 召喚我…
如果你需要…
召喚我…

依靠我吧!
當你不夠堅強時
我會是你的朋友
我會幫你堅持下去
因為,這不用花很長的時間
總有一天,我也需要
有人以為依靠
 
                                翻譯摘自網路
arrow
arrow
    全站熱搜

    Summer1225 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()